Thursday, June 14, 2007

Musicas? Descrição?

1. Você é homem ou mulher?
"I'm a blind man" (Deep Purple)
2. Descreva-se.
"Toda a minha dor na minha prece" (Angra/Milton nascimento)
3. O que as pessoas acham de você?
"Your silence no one else would understand" (Dream Theater)
4. Como descreveria seu último relacionamento amoroso?
"I turn from surreal to seclusion
From love to disdain
From belief to delusion
From a thief to a beggar
From a god to God save me" (Dream Theater)
5. Descreva sua atual relação com seu namorado ou pretendente.
"You became the light on the dark side of me" (Seal)
6. Onde queria estar agora?
"Meu descanso, minha paz" (Angra/Milton nascimento)
7. O que pensa a respeito do amor?
"When mountains crumble and stars collide, I am what remains" (Crüxshadows)
8. Como é sua vida?
"I'm lost and alone, feelings unknown" (Stratovarius)
9. O que pediria se pudesse ter apenas um desejo?
"Make the people hold each other's hands, and fill their hearts with truth" (Helloween)
10. Escreva uma frase sábia.
"Where sat the warrior, the poet, now lie the fragments of a man" (Iron Maiden)
11. Agora se despeça.
"So This is goodbye" (Moby)

No comments: